Reklam
Tarih : 2026-06-26 11:51:44

Karabük Belediyesi’nden minibüslerde hizmet kalitesini artırma çalışması

Karabük Belediyesi, şehir içi ulaşımın yükünü çeken minibüslerde hizmet standardını yükseltmek için sahaya indi.

Zabıta ekipleri; minibüs esnafına temizlik, kılık-kıyafet ve yolculara karşı güler yüzlü hizmet konusunda hatırlatmalarda bulundu.

Karabük Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde yolcu taşımacılığı yapan minibüslerde denetleme yaptı. Sürücülere araç içi hijyenden kişisel bakıma, vatandaşla iletişimden nezaket kurallarına kadar dikkat edilmesi gereken noktalarda bilgilendirme yapıldı.

Çalışmanın ceza odaklı değil, hizmet kalitesini artırmaya yönelik olduğunu belirten Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, "Her bir hemşehrimizin temiz, huzurlu ve güler yüzlü bir ortamda seyahat etmesini önemsiyoruz. Zabıta ekiplerimiz sahada cezai işlem uygulamak için değil, esnafımızla el ele vererek şehrimize yakışan ortak bir nezaket kültürünü pekiştirmek için bulunuyor. Araç içi temizlikten kişisel bakıma, tatlı dilden güler yüze kadar her konuda esnafımızdan hassasiyet rica ettik. Şehrimizin vizyonuna katkı sunan ve kurallara riayet eden ulaşım esnaflarımıza teşekkür ediyorum." dedi.

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2026 ereglihaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.