Reklam
Tarih : 2026-06-25 20:40:05

Hatay’da "Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası" sona erdi

2025-2026 Hatay Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası, oynanan final karşılaşmasının ardından düzenlenen ödül töreniyle sona erdi. Turnuvanın şampiyonu Kırıkhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü takımı oldu.

Hatay'da resmi kurumlar arasında düzenlenen voleybol turnuvasında takımlar, sezon boyunca centilmence mücadele ederek dereceye girebilmek için ter döktü. Final maçının ardından gerçekleştirilen ödül töreninde başarılı takımlara kupaları ve madalyaları takdim edildi.

Ödül töreninde konuşan Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Bekir Çelik, turnuvaya katılan tüm sporcuları tebrik ederek, “Turnuva boyunca centilmence mücadele eden tüm sporcularımızı tebrik eder, dereceye girerek bizleri gururlandıran şampiyonlarımıza başarılarının devamını dileriz. Bu değerli organizasyonun başından sonuna kadar emeği geçen tüm teknik ekibe, hakemlerimize ve bizleri yalnız bırakmayan sporseverlere teşekkürlerimizi sunarız” dedi.

Turnuva sonunda Kırıkhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü birinci olurken, Altınözü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ikinci, İl Emniyet Müdürlüğü üçüncü ve Defne İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü dördüncü sırada yer aldı.

Sporun birleştirici gücünü ortaya koyan organizasyon, kurumlar arasındaki dayanışma ve dostluk bağlarının güçlenmesine de katkı sağladı.

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2026 ereglihaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.